SDF-3 Macross "Zielonaska" :: Animacje, produkty i fanowskie prace ze świata Macross.

Blog, badający fenomen dekultury, a także znajdujący, informujący i komentujący MIŁOŚĆ ^^ Tę, którą pamiętasz…

Mari Iijima o jej stosunku do postaci Lynn Minmay.

Tym razem tematem wpisu będzie mroczna strona fanostwa. Problem trwa od wielu ładnych lat, ale w końcu może się skończy. Mari Iijima, japońska piosenkarka, podkładająca głos pod Lynn Minmay w Super Dimension Fortress Macross, postanowiła skończyć z plotkami, które głoszą, że nienawidzi odegranej przez nią postaci. Oto wpis z jej facebooka:

„Za każdym razem, gdy mówię o Macrossie lub Minmay, ludzie odbierają to negatywnie. Tak jakbym nie lubiła jego/jej lub nieakceptowała tej części swojego życia. Może wy NIGDY nie byliście obsadzeni w ani jednej roli filmowej w waszym życiu?

My wszyscy musimy iść dalej w swoim. Ja robię to codziennie. Więcej niż ktokolwiek! Ale w tym samym czasie, moje życie jest jak „Dzień Świstaka” przez ostatnie 30 lat. Gdy ruszy… łam do Stanów, myślałam, że to uwolni mnie od frustracji, ale jak łatwo się domyśleć, tak się nie stało. Niespodzienka, niespodzianka. lol Jeżeli słyszysz to samo znowu i znowu przez 30 lat każdego dnia, nawet TY możesz być tym zmęczony.

Czy jest ktoś, kto chciałby wejść w moje buty? Domyślam się, że nie… zamiast tego, ludzie zaczynają mnie krytykować, jakbym się wyrażała się źle o ich ulubionym anime. Po prostu od czasu do czasu jestem tym zmęczona, ale mogę to przetrzymać na moment. Ale dzisiaj po usłyszeniu, jak jestem inspirująca muzycznie i jaki wgląd mam w was, nie chciałabym absolutnie o tym słyszeć ponownie. Nawet, jeśli mówię powiedzmy o… moim gównie lub piersiach, zaczynacie mówić jeszcze raz o Macrossie. Jak szalone to jest. Jest kompletnie szczera w tym momencie.

Nie budowałem swojej kariery na Macrossie. Chodziło mi w całości o muzykę. Przyjmijcie to lub nie. Jeśli znienawidzicie mnie za moją szczerośc, co mogę powiedzieć, nie nadajemy na tym samym falach.

Zamierzam wrócić do swojego życia. Moi synowie kończą jutro college. Jestem również matką. Wychowuje ich jako rozwiedziona, samotna matka od 1996 roku i śmiem być dumna z tego. I! Jestem w środku nagrywanie swojego 22 albumu. Dzięki ludzie…”

Można powiedzieć, że ta ostra wypowiedź to wielki foch gwiazdki, ale jednak piosenkarka ma dużo racji. Wystarczy prześledzić wpisy na youtube/facebook, jak ludzie potrafią być pokręceni. Niektórzy fani są tak oderwani od rzeczywistości, że przy każdej okazji potrafią jak mantra powtarzać hasła ” Mari Iijima to Lynn Minmay” bez względu na prowadzoną dyskusję.  Gdy piosenkarka w swoich wypowiedziach próbuje się przeciwstawić zaszuflatkowaniu, zmieniają front i zarzucają jej, że zdradziła Macrossa. Jako, że wpisy są głównie po angielsku, można stwierdzić, że już nie tylko w Japonii, fanatyzm może urosnąć do rozmiaru choroby.

Sama śpiewaczka już nie raz udowodniła, że jej stosunek do Macrossa nie jest negatywny. Jak inaczej wytłumaczyć jej obecność na koncercie Macross Crossover 2009x46x59 z 2009 roku (nagrała przy okazji singiel z Yoshiki Fukuyamą, Chie Kajiurą, May’n i Megumi Nakajimą) lub konwencie, zorganizowanym przez anglojęzyczny serwis Macross World (odbyty 10 października 2010, czyli w 16 fikcyjne urodziny Lynn Minmay).
Aby skończyć pogodnie, trochę muzyki Mari Iijimy, niezwiązanej z Macrossem, z różnych okresów 🙂

No limit

Swim

People! People ! People!

I feel blue

Skomentuj

